Voor een kort werkbezoek in de omgeving was de 1 persoons kamer ideaal. Ook het inchecken was snel na een lange rit zonder overbodig praten. Degene die mij ontving leek dat goed te begrijpen en hield het kort! goed ingeschat ik houd ervan.
Juni 2026 - Mike K.
Geen recensie achtergelaten
Juni 2026 - S.
Geen recensie achtergelaten
Juni 2026 - Rob L.
Vriendelijk en behulpzaam personeel, goed bed en uitgebreid ontbijtbuffet
Juni 2026 - Rienk K.
Mooie locatie, vriendelijk personeel
Mei 2026 - Richard S.